DAVE dave facebook

Zakupiony w DAVE s.c. sprzęt objęty jest serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym.


Drobne naprawy gwarancyjne wykonywane są na miejscu, a skomplikowane u Producenta okresie 12 miesięcy od daty podpisania faktur.

Usunięcie awarii lub naprawa:
W okresie do 48 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia przedstawiciel DAVE dokona w obecności i miejscu wskazanym przez Użytkownika oceny zaistniałego zdarzenia.
Następnie, wspólnie z Użytkownikiem, zostanie podjęta decyzja co do dalszych działań.

Termin usunięcia awarii lub naprawy:
-
w kraju do 7 dni,
- w przypadku konieczności wysłania/sprowadzenia urządzenia (bądź jego części składowych) za granicę/z zagranicy do 3 tygodni.

Powyższa procedura i terminy dotyczą także napraw płatnych (pogwarancyjnych lub w przypadku utraty gwarancji ) oraz obejmują dostawę i montaż części zamiennych.


Utrata gwarancji może nastąpić w przypadku:

ul. Dobra 28,
00-344 Warszawa


tel: (+22) 827 48 54
tel/fax: (+22) 826 49 12
Skype: dave-audio
e-mail: dave@dave.pl

Godziny pracy:
Pn. - Pt. 10 - 16

W nagłych wypadkach:
gorąca linia 0-602 296 914
Lokalizacja w googlemaps
CEDAR Audio Ltd HHB Communications Ltd. Pinguin Sadie Studio Audio & Video Ltd Schoeps GmbH Sonosax S.A. Salient Sciences
Strona główna   |   Firma   |   Partnerzy   |   Produkty   |   Nośniki   |   Serwis   |   Pliki
Projekt i wykonanie: golbadesign | English version