Zakupiony w DAVE s.c. sprzęt objęty jest serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
Drobne naprawy gwarancyjne wykonywane są na miejscu, a skomplikowane u Producenta okresie 12 miesięcy od daty podpisania faktur.
Usunięcie awarii lub naprawa:
W okresie do 48 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia przedstawiciel DAVE dokona w obecności i miejscu wskazanym przez Użytkownika oceny zaistniałego zdarzenia.
Następnie, wspólnie z Użytkownikiem, zostanie podjęta decyzja co do dalszych działań.
Termin usunięcia awarii lub naprawy:
- w kraju do 7 dni,
- w przypadku konieczności wysłania/sprowadzenia urządzenia (bądź jego
części składowych) za granicę/z zagranicy do 3 tygodni.
Powyższa procedura i terminy dotyczą także napraw płatnych (pogwarancyjnych lub w przypadku utraty gwarancji ) oraz obejmują dostawę i montaż części zamiennych.
Utrata gwarancji może nastąpić w przypadku:
- uszkodzeń mechanicznych i wad powstałych w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi, użytkowania, przechowywania i konserwacji sprzętu,
- dokonywania napraw, przeróbek, zmian konstrukcyjnych przez osoby nieupoważnione przez Sprzedającego,
- uszkodzeń powstałych w wyniku faktycznej pracy sprzętu w warunkach niezgodnych z warunkami technicznymi jak niżej:
- temperatura otoczenia w pomieszczeniach pracy sprzętu różna niż 15-25 stopni C,
- wilgotność powietrza w pomieszczeniach pracy sprzętu powyżej 90%.